Frågor och svar
Hur reklamerar jag en vara?
För att reklamera en vara behöver du kontakta oss med bilder och en beskrivning på skadan så får vi göra en bedömning om reklamationen bör godkännas.
Hur fraktas varan?
Varorna fraktas från producenten vilket gör att leveranstiden kan variera lite, mellan 5-7 arbetsdagar max.
Om du beställer varor från flera företag kan det bli så att frakten kommer delas upp i flera leveranser då varorna skickas från respektive lager.
Hur säker är er hemsida?
Vår hemsida ska vara så säker som möjligt för att du ska kunna göra ett smidigt och tryggt köp. Vi jobbar mycket på vårt kundbemötande för att erbjuda bästa möjliga service.
Hur kontaktar jag er?
Du kontaktar oss genom att skicka ett mail till så kontaktar vi dig så snabbt som möjligt. Du kan även kontakta oss genom att gå till fliken "Kontakt" i navigeringsfältet.
Får jag tillbaka mina pengar om något inträffar?
Ja du kommer alltid få tillbaka dina pengar om det skulle bli något problem. Vi värnar om din upplevelse och säkerhet. Genom att du kan välja flera olika betalningsmetoder så uppmanar vi dig att kontakta oss om du ska bli återbetalad så löser vi detta.
Jag kan inte checka ut?
Är det så att du inte kan betala i kassan kan det vara för att det är för många inne i nuläget. Därför rekommenderar vi dig att vänta i några minuter och sedan prova igen.
Har du fler frågor så får du gärna kontakta oss via mail eller våra sociala medier så besvarar vi dessa så snabbt som möjligt.